Skip to content Skip to footer

Certyfikowany Partner Google, czyli wyznacznik dobrej agencji marketingowej

Warto mieć świadomość, że najbardziej renomowane agencje e-marketingowe, a także najwięksi specjaliści w branży mają możliwość wzięcia udziału w programie Google Partners, który jest organizowany przez amerykański koncern Google. Koniecznie trzeba zaznaczyć, że pozwala on zdobyć status, jakim jest Certyfikowany Partner Google.

Czym jest Certyfikowany Partner Google i Google Partners Premium?

Należy wiedzieć, że przedsiębiorstwa, które należą do programu Google partners mogą uzyskać tytuł Partnera Google AdWords albo Partnera Google Premium. Godny uwagi jest fakt, że wspomniane statusy są przeznaczone dla agencji e-marketingowych, których pracownicy są w posiadaniu dużej wiedzy na temat Google AdWords, a także zdali pozytywnie egzamin organizowany przez Google.

Koniecznie trzeba również zaznaczyć, że firma, która jest zainteresowana uzyskaniem wspomnianego certyfikatu musi dodatkowo spełnić określone wymagania dotyczące wydatków związanych z reklamami AdWords, a także systematycznie powiększać liczbę obsługiwanych klientów. Agencje chcą być certyfikowanym partnerem Google, by dołączyć do grona najbardziej cenionych w kraju. Godny uwagi jest również fakt, że tytuł Google Partner Premium różni się od Partner Google większą liczbą zatrudnianych osób.

Zdobycie certyfikatu pierwszym etapem do statusu Certyfikowanego Partnera Google

Warto wiedzieć, że otrzymanie tytułu Partnera Google będzie możliwe, jeżeli zostanie uzyskany certyfikat AdWords. Jest on bowiem potwierdzeniem bardzo dużej wiedzy dotyczącej reklam w wyszukiwarce google. Można go zdobyć przez zdanie egzaminu z podstaw reklam AdWords, a także jednego wybranego egzaminu z dostępnych w Academy for Ads. Godny uwagi jest fakt, że poszczególni partnerzy Google otrzymują specjalizacje potwierdzające wiedzę z poszczególnych usług AdWords.

Do specjalizacji dostępnych w Google koniecznie należy zaliczyć: reklamę w sieci wyszukiwania, reklamę mobilną, reklamę wideo, reklamę w sieci reklamowej, a także reklamę w zakupach Google. Z kolei wśród kryteriów otrzymania tytułu Partnera Google trzeba wymienić: wyniki przedsiębiorstwa, określone wydatki (w ciągu 60 z ostatnich 90 dni łączne wydatki na reklamę muszą wynosić przynajmniej 10 tysięcy dolarów) czy certyfikaty. Przynajmniej jeden pracownik firmy musi posiadać certyfikat AdWords.